راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

399- اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع: چگونه توانستم صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی ر

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی آموزگار چندپایه اقدام پژوهی مشترک و قابل استفاده برای همه لیست دو

399- اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع: چگونه توانستم  صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی ر

نمونه کامل اقدام پژوهی در مورد صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی قابل استفاده برای آموزگاران دبیران :

معرفی :

اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم  صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی را در دانش آموزان نهادینه سازم ؟- قابل استفاده برای همه دوره های ابتدایی و راهنمایی  متوسطه  - فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه - قیمت فقط دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

چکیده

اسراف نکردن یک موضوع بسیار جامع می باشد که تمام ابعاد جامعه را شامل می شود. از نظر جامعه شناسی کار اصلی آموزش و پرورش در بحث اسراف نکردن،فرهنگ سازی و آموزش درست مصرف کردن به معلمان ، دانش آموزان و اولیای آن ها است.

اگر ما راههای درست مصرف کردن رابدانیم و بدان ها عمل کنیم مطمئنأ هیچ گاه با کمبود مواجه نمی شویم،اگر مردم کشورمان هم کاری کنند وهمه با هم در این جهت گام بردارند حتمأ موفق می شوند .همیشه به یاد داشته باشیم که اسراف نکنیم زیراخداوند نیز در قرآن مجید فرموده است:«ان الله لا یحب المسرفین» بنابراین ما نباید درمصرف نعمت های الهی زیاده روی کنیم بلکه باید برای آن الگو داشته باشیم.در این جهان خداوند نعمت هایش را درسرتا سر گیتی گسترانیده از خاک وآب و باد وباران و برف و...گرفته تا جنگل های وسیع ودرختان سرسبز و میوه های رنگارنگ که همه در تمام جهان و در هر کشوری وجود دارند. خداوند با تمام عظمت خود همه ی این نعمت ها را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما قرار داده اما آیا واقعأ ما آن طور که شایسته است از این نعمت ها استفاده می کنیم؟و قدر آنان را می دانیم؟ قدر آب را که مایه ی حیات است چیزی که اگر نباشد دیگر من وشمایی وجود نداریم،قدر هوای پاکی که هر روز صبح با کشیدن یک نفس عمیق چنان روح تازه ای در وجودمان دمیده می شود و قابل توصیف نیست را می دانیم؟ چون مبنای کار در آموزش و پرورش بر اساس فرهنگ سازی و آموزش می باشد .و با این روش می توان نگرش افراد را تغییر داد لذا وقتی نگرش افراد نسبت به مصرف کردن تغییر یافت و اصلاح شد منجر به تغییر رفتار آن ها می شود. بنا بر این اینجانب در این اقدام پژوهی تصمیم دارم به بررسی روش ها و راهکار هایی در جهت فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی بپردازم. امید است پژوهش فوق مورد قبول اصحاب علم و دانش قرار بگیرد.

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله‏

توصیف وضع موجود

ارائه اطلاعات( شواهد یک):

یافته های تحقیق

نتایج و پیامدهای مصرف گرایی

راه حل های پیشنهادی:

انتخاب راه جدید به طور موقت:

اجرای راه حل ها:

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو):

پیشنهادات و راهکار ها

منابع

 

 

 

 

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب  2000 (دوهزار تومان )از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای آموزگاران ابتدایی و سایر دبیران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی