راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

62 - راهکارهای آموزش نسل جوان در توسعه فرهنگ ایثار اجتماعی با توجه به آموزه های قرآن و معارف اسلامی

 مقاله

62 - راهکارهای آموزش نسل جوان در توسعه فرهنگ ایثار اجتماعی با توجه به آموزه های قرآن و معارف اسلامی

نمونه کامل تحقیق و مقاله ها

معرفی:

تحقیق و مقالهراهکارهای آموزش نسل جوان در توسعه فرهنگ ایثار اجتماعی با توجه به آموزه های قرآن و معارف اسلامی- بصورت ورد و قابل ویرایش با  تعداد صفحات نوزده  صفحه - قیمت  سه هزار تومان

 ابتدا  چکیده و فایل کامل پی دی اف را در زیر ببینید:

 

چکیده
  
ایثار از آن مفاهیمی است که ابعاد گسترده ای را در بر می گیرد. این خصیصه والای انسانی درهمه بخش های زندگی انسان حضور و بروز دارد. در ابعاد فردی و اجتماعی و بخشهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، و... نمونه های آن را فراوان می توان یافت. ایثار از جمله علتهای است که جلوی سوء استفاده شدن را میگیرد و عاملی است تا افراد به حقوق دیگران احترام بگذارند.یکی از مصادیق مهم در جامعه ایثار اجتماعی می باشد . ایثار اجتماعی نتیجه تفکر منطقی انسان است که آن را در خود شکوفا میکنند.درآموزه های اسلامی ، جوهره فرهنگ ایثار ، اخلاص و آزادمنشی هوشمندانه و هدفمند است.ترویج و اشاعه ی فرهنگایثاراجتماعی، آثار بسیار مثبت اخلاقی ،اعتقادی ، سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی را دربر دارد . در این این مقاله که با روش توصیفی و با استفاده از روش کتابخانه ای نگاشته شده است به بررسی ایثار اجتماعی و عواملی که موجب توسعه  آن در جامعه (با توجه به آموزه های قرآنی و معارف اسلامی ) می شود را مورد بررسی قرار می دهیم .

نکات کلیدی :

ایثار ایثار اجتماعی راهکارهای توسعه فرهنگ ایثار اجتماعی

برای اطمینان شما :

فایل کامل این تحقیق و مقاله بصورت پی دی اف و کامل فقط برای مشاهده دز زیر گذاشته شده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت از مقاله ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدن آرم مقاله را با قیمت فقط سه هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده ورضایت فایل ورد وقابل ویرایش این تحقیق را از لینک خرید زیر و به قیمت (3000)سه هزار تومان دریافت نمائید.بعد از خرید فایل مستقیم دانلود و به ایمیل شما نیز فرستاده می شود .

راهنمای خرید :   برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی