راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

285 - گزارش تخصصی معاون ، مدیر ، مربی پرورشی : جلوگیری از اسلام گریزی دانش آموزان مدرسه با روش های مناسب

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی مدیر مدرسه گزارش تخصصی معاون مدرسه گزارش تخصصی معاون پرورشی

285 - گزارش تخصصی معاون ، مدیر ، مربی پرورشی : جلوگیری از اسلام گریزی دانش آموزان مدرسه با روش های مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی مدیر مدرسه و معاون مدرسه و معاون پرورشی

معرفی :

گزارش تخصصی مدیر مدرسه و معاون مدرسه :  جلوگیری  از اسلام گریزی دانش آموزان مدرسه با روش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف فقط برای مشاهده در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مساله

توصیف وضعیت موجود

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

اهداف جزئی :

مقایسه با وضع مطلوب :

جمع آوری اطلاعات

راه‌حل‌های پیشنهادی

انتخاب راه جدید به طور موقت:

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن:

ارزیابی بعد از اجرا

نقاط قوت اجرای طرح

نقاط ضعف :

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :

نتیجه گیری:

پیشنهادات

نقش معلم در آموزش اخلاق و رفتار اسلامی

منابع :

چکیده

علاقه مند نمودن به اسلام و آموزش شئونات اسلامی و اخلاق حسنه یعنی شناخت آموزه‌های دین، تبدیل این شناخت‌ها به باورهای قلبی و به کاربستن این باورها در رفتارهای فردی و اجتماعی. در نتیجه، افراد در فرایند تعلیم و آموزش اخلاق و رفتار اسلامی، به گونه‌ای تربیت می‌شوند که در گرایش‌های‌شان نسبت به زندگی، اعمال و تصمیم‌های‌شان و در برخورد با تمام امور، همواره حاکمیت ارزش‌های الهی را احساس کنند. در چنین نظامی علاوه بر ایجاد نظم ذهنی، دانش‌آموزان به گونه‌ای تربیت می‌شوند که دانش را صرفا برای ارضای کنجکاوی‌های فکری یا منافع دنیوی کسب نمی‌کنند، بلکه منطقی و متقی بار می‌آیند و فراهم آوردن موجبات رفاه مادی، معنوی و اخلاقی خانواده، ملت، خود و دیگران را وجهه‌ی همت خویش قرار می‌دهند. در این نوع از تربیت، هدف تنها کسب معرفت نیست، بلکه رشد و شکوفایی موزون همه‌ی ابعاد وجودی انسان مورد توجه قرار دارد.

اهمیت معلم در اسلام، بیانگر نقش و کاربرد او در جامعه است. اگر نقش معلم حیاتی نبود اسلام تا این حد به او بها نمی‌داد. در اسلام معلم از چنان ارزش و جایگاهی برخوردار است که خداوند در نخستین آیات نازل شده بر پیامبر(ص)، خودش را معلم معرفی می‌کند: «بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید. انسان را از خون بسته سرشت، بخوان! و پروردگارت کریم‌ترین است، همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی‌دانست. »(علق، ۱ـ۵). پیامبر(ص)

ارزش و جایگاه رفیع معلم اختصاص به اسلام ندارد. در گفته‌های غیر مسلمانان نیز نشانه‌هایی از مقام بلند معلم دیده می‌شود. ارسطو می‌گوید: «کسانی که کودکان را تربیت می‌کنند باید بیش از افرادی که آنان را بار می‌آورند مورد احترام قرار گیرند، زیرا اینان تنها به کودک زندگی می‌بخشند، در حالی که معلمان هنر بهتر زیستن را به او یاد می‌دهند».

اینجانب ................... ........... شهرستان ........... در پژوهش فوق الذکر تصمیم گرفتم آموزش از اسلام گریزی دانش آموزانم جلوگیری نمایم.

 

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

جلوگیری از اسلام گریزی در دانش آموزان و علاقمند سازی آنها به رعایت مبانی اسلامی

اهداف جزئی :

بررسی علل اسلام گریزی در دانش آموزان         

بکارگیری روش هایی جهت علاقمند کردن دانش آموزان به اسلام و مبانی آن

مقایسه با وضع مطلوب :

در مقایسه با وضع مطلوب دانش اموزان بایستی مبانی اسلامی را رعایت و به ان عمل کنند .

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  مدیر مدرسه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی معاونان و مدیران مدارس را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هریک از لینک های زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی معاونان مدارس

 

لیست گزارش های تخصصی مدیران مدارس


 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی