راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

234 - گزارش تخصصی اموزگار سوم ابتدایی : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزدارای مشکل جسمی با روش های مناسب

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی لیست2

234 - گزارش تخصصی اموزگار سوم ابتدایی : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزدارای مشکل جسمی با روش های مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگارسوم ابتدایی: کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموز دارای مشکل جسمی با روش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات نوزده  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

چکیده

نکات کلیدی :

مقدمه

بیان مسئله

بیان وضع موجود

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

اهداف جزئی :

مقایسه با شاخص :

جمع آوری اطلاعات

مشاهده :

مصاحبه :

پرسشنامه :

انتخاب راه حل های ممکن

یافته های علمی

انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشی و اجرای راه حل

اهم راهکار های ارائه شده به شرح زیر می باشد:

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )

مشاهده :

مصاحبه با پدر فربد( اردیبهشت 96)

مصاحبه با معاون مدرسه  فربد(اردیبهشت 96)

نقاط ضعف :

نتیجه

پیشنهادات

منابع وماخذ:

 

چکیده

  بطورکلی کودکان دارای مشکلات  جسمی حرکتی به دلیل مشکلاتی که در قوام عضلانی، اختلال بینایی، اختلال شنوایی، اختلالات تکلم ، اشکالات ارتوپدی (وجود دفرمیتی ) ، ناهنجاری های دهانی و عدم تطابق دندانی ، اشکالات درکی و عاطفی ، اشکالات رفتاری ، رفلکس های غیرطبیعی ، الگوهای غلط و وضعیت بدنی غیر عادی، اختلالات حسی، ضعف در تصور بدنی دارند، موانعی را در امر آموزش تجربه می کنند که این موضوع به نحوی عزت نفس و اعتماد به خود و رفتارهای مناسب هیجانی و اجتماعی را در آنا ن کاهش می دهد . لذا معلمان باید با تکیه بر توانایی دانش آموزان، برنامه ریزی مدونی را در جهت به حداقل رسانیدن موانع طراحی نمایند تا بواسطه آن فرصت های لازم در جهت رشد توانایی های دانش آموزان فراهم سازند.

ناتوانی های جسمانی برنگرش خود فرد و دیگران مانند والدین ، خواهران و برادران، همسالان،معلمان و...نسبت به بیمار تاثیر می گذارد . تاثیر ناتوانی در برخی از جنبه های اجتماعی ، تحصیلی و روانی قابل ملاحظه است. برای مثال کودکان و نوجوانانی که مدت قابل توجهی را به علت استفاده از خدمات و مراقبت های پزشکی از خانه و مدرسه دور می مانند ، فرصت کمتری برای ایجاد دوستی ها ، حضور در رویدادهای اجتماعی و رشد مهارت های اجتماعی دارند . بی توجهی به مسائل روانی و رفتاری گاه مشکلات عدیده ای را برای آنان بوجود خواهد آورد که ناتوانی های حرکتی او را تحت الشعاع قرار می دهد . این مسائل جایگاه خاصی را در توان بخشی یک کودک معلول بخود اختصاص می دهد . میزان خدمات و تلاش هایی که برای درمان به کار گرفته می شود به ماهیت مشکلات و توانمند ی های فرد یا کودک بستگی دارد . در سال تحصیلی اخیر بنده با همچین مشکلی برخورد کردم.که به خاطر مشکل جسمی دانش آموزم فربد اعتماد به نفس پایینی داشت و در فعالیت های کلاسی شرکت نمی کرد و منزوی و گوشه گیر شده بود و دچار افت تحصیلی شده بود.. بنا بر این سعی کردم مشکل اعتماد به نفس و عدم مشارکت در فعالیت های کلاسی و گوشه گیری وی را حل کنم.و باعث پیشرفت درسی وی شوم.

نکات کلیدی :

دانش آموز مشکل جسمی پیشرفت تحصیلی

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  سوم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  آموزگار سوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار سوم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی