راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

204-گزارش تخصصی آموزگار سوم افزایش علاقه دانش آموزان پایه سوم به درس قرآن با روش های خلاقانه

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی لیست2

204-گزارش تخصصی آموزگار سوم افزایش علاقه دانش آموزان پایه سوم به درس قرآن با روش های خلاقانه
 204-گزارش تخصصی آموزگار سوم افزایش علاقه دانش آموزان پایه سوم به درس قرآن با روش های خلاقانه

نمونه گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی :

معرفی :

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : افزایش علاقه دانش آموزان پایه سوم به درس قرآن با روش های خلاقانه - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو صفحه ، قیمت 3000(سه هزار تومان) تومان

فهرست مطالب و چکیده و فایل پی دی اف کامل (فقط برای مشاهده ) در زیر آمده است :

 

 

چکیده

  در بیان اهمیت قرآن،همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند:«قرآن،از همه چیز خدا برتر است و فرمودند:برتری قرآن بر سایر سخنان،مانند برتری خداوند است،بر بندگانش».

   عنوان پژوهش حاضر این است که ، چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش‌آموزان پایهسوم را به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم؟ و هدف اصلی آن نیز افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن می باشد. اما نکته ای که اشاره به آن خالی از لطف نمی باشد ، آن است که اگر چه موضوع و عنوان اقدام پژوهی حاضر، تکراری به نظر می رسد ، اما باید اذعان نمود که گاهی از اوقات ، تکرار نه تنها زیبا و ضروری ست ، که بسیار حیاتی نیز می باشد ! از آن جمله می توان به تکرار شب و روز، تکرار نمازهای پنج گانه در هر روز وغیره اشاره نمود. علاوه بر این ، آشنا نمودن کودکان با اصول و مبانی دین اسلام، به ویژه قرآن کریم ، آن هم در پایه سوم دبستان ، همواره نیازمند تکرار است. زیرا عامل « تکرار » در فرایند تدریس ، امری اجتناب ناپذیر می باشد. بدون شک ، انجام این تحقیق ، از ابعاد گوناگون دارای اهمیت و ضرورت بسیار بوده است. زیرا از یک سو، علاوه بر ایجاد علاقه مندی در دانش‌آموزان پایه سوم دبستان ………….به درس قرآن ، میزان فعالیت و مهارت آنان در روخوانی ، روان خوانی ، قرائت و حفظ آیات ، پیام ها و داستان های قرآنی را افزایش می داد و از دیگر سو، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری دیگر دروس( قرائت فارسی ، جمله نویسی ، املا و غیره ) را نیز امکان پذیر می ساخت.

واژگان کلیدی :

دانش آموزان پایه سوم- قرآن علاقه مندی

 

چکیده

واژگان کلیدی :

مقدمه

بیان مسأله

بیان وضع موجود

جمع آوری اطلاعات

الف مشاهده :

نمودار میزان علاقه دانش آموزان به درس قرآن :

ب- پرسشنامه

ب مصاحبه با همکاران

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات

راه حل های پیشنهادی

انتخاب راه حل ها

اعتبار بخشی به راه حل ها

نظارت بر اجرای راه حل ها

ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط قوت )

الف : مشاهده :

نمودار میزان علاقه دانش آموزان بعد از اجرای طرح :

ب مصاحبه با والدین :

نقاط ضعف :

نتیجه گیری و پیشنهاد ها و راهکارها

فهرست منابع و مآخذ

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  سوم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط3000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  آموزگار سوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 3000تومان (سه هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار سوم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی