راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

325 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : پرورش شیوه های تفکر و زیبایی اندیشه در دانش آموزان با راهکارهای خلاقانه

 گزارش تخصصی لیست2 گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی

325 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : پرورش شیوه های تفکر و زیبایی اندیشه در دانش آموزان با راهکارهای خلاقانه

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگاران

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار  :      پرورش شیوه های تفکر و زیبایی اندیشه  در دانش آموزان با راهکارهای خلاقانه    -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 


 

چکیده:

پژوهش حاضر که به شیوه ی اقدام پژوهی انجام گردید مسأله ی اصلی پیدا نمودن راه هایی برای پرورش تفکر و زیبایی اندیشه در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بوده است. به نحوی که از طریق اجرای آن دانش آموزان بتوانند درست و زیبا فکر کنند و مهارت های تفکر در آنان                پرورش یابد.

این پژوهش در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه استان .................. به اجرا درآمده است که در آن معلم کلاس به همراه معاون پرورشی آموزشگاه مجریان طرح بوده اند.

بنابراین با همکاری و همفکری و با استفاده از روش های متنوع سعی گردید که این مسأله    حل گردد. از جمله شیوه های به کار گرفته شده، عبارت بود از: ایجاد اتاق کار و اندیشه،            آموزش تک بُعدی نبودن، اجرای زنگ رشد، آموزش نرمش فکری، ایجاد محیطی با نشاط در کلاس، تقویت ویژگی هایی مانند استقلال فکری، بیان مسأله، پرورش هواس، علاقه به درس و پرورش تفکر انتقادی و سایر موارد پس از اجرای طرح نتایج مفیدی بدست آمد که می توان به عنوان    نمونه تقویت قوه ی استدلال، کسب مهارت های اجتماعی و حس خودارزشمندی،تقویت تفکر انتقادی و پذیرش ایده های دیگران و کسب مهارت های درست و زیبا اندیشیدن   اشاره نمود. این نتایج توسط گروه اعتبار گذار، طرح مثبت ارزیابی شده و تأیید گردید.

 

اهداف:

در کل، هدف اصلی و نهایی در این طرح، تقویت یادگیری مهارت های تفکر، درست اندیشیدن، زیبا اندیشیدن و به چه اندیشیدن از طریق راه های متنوع می باشد. به طوری که موجب عادت دادن دانش آموزان به فعالیت های علمی و عملی به شیوه ی صحیح شود.

سایر اهداف:

1-    پرورش خصایص انسانی که در نهایت به زیبایی اندیشه بیانجامد.

1-1-    پرورش حس خودارزشمندی، پذیرش انتقادی های موجه و بهره بُردن از عقاید و ایده های دیگران.

2-1- تقویت روحیه ی کار اجتماعی و فردی و تبدیل رقابت ها به رفاقت های صمیمانه.

3-1- ایجاد فرصت هایی برای رشد توانایی های فکری و هدایت خود در مسائل علمی و   اُمور زندگی.

4-1- پرورش علاقه و استعدادهای دانش آموزان و ایجاد فضای با نشاط آموزشی.

5-1- پرورش خلاقیت در دانش آموزان.

2- معنا دار شدن یادگیری دروس برای دانش آموزان.

3- پرورش روحیه ی تحقیق و پژوهش و تأکید بر موقعیت های مسأله دار.

4- رسیدن دانش آموز به این باور که برای انجام هر کاری باید هدف، برنامه و ابزار داشته باشد.

 

بیان وضعیت مطلوب:

رسیدن به رشد و تفکر خلاق و رشد عواطف و احساسات دانش آموزان، تبدیل دانش آموزان به دانش آفرینان، فراهم نمودن فضای بحث و مناظره در کلاس، آماده سازی با حداقل امکانات لازم رفاهی در مدرسه جهت دستیابی به محیطی امن، سازماندهی فعالیت های متنوع ورزشی، هنری، آموزشی و فرهنگی در محیط شاد و دلپذیر و پرتلاش، ایجاد تفکر انتقادی و زیبایی اندیشه و   کاهش اضطراب و بی علاقگی دانش آموزان، وضعیت مطلوب موردنظر به شمار می رفت.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار  را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار  را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی