راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

نمونه قرارداد حروفچینی کتاب

 تحقیق رایگان

نمونه قرارداد حروفچینی کتاب

نمونه قرارداد حروفچینی کتاب بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد حروفچینی کتاب را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

http://up.asemankafinet.ir/view/2553241/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg

 

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

قرارداد حروفچینی کتاب

 

با توکل به عنایات بیکران حضرت حق جلّ ذکره و با اعتقاد به نشر علم در سرزمین ایران اسلامی، قرارداد حروفچینی میان دفتر نشر آثار علمی دانشگاه تربیت مدرس به نمایندگی جناب آقای……………، به نشانی: تهران…………………… صندوق پستی ……………... و شماره تلفن ……………………..  و جناب

 به نشانی:                                    و شماره تلفن:                                          

در باره حروفچینی کتاب                      ،  با قطع وزیری و تعداد صفحات 500 در برنامهword  به منظور حروفچینی به شرح ذیل منعقد می‌شود:

مادة 1   حروفچینی و صفحه‌آرایی بر پایة دستور دفتر نشر انجام خواهد شد. منظور از حروفچینی و صفحه‌آرایی اعمال نوع و شمارة قلم در تمام کتاب (شامل متن، عناوین اصلی و فرعی، زیرنویسها، فرمولها و ...) پاراگرافبندی، رعایت تأکیدها (سیاه، ایتالیک و یا در گیومه‌بودن) توجه به بزرگ و کوچک بودن حروف لاتین، محل شکلها، نمودارها و جداول، اجرای ضوابط فرمول‌نویسی (شامل ایتالیک بودن، تناسب اندیسهای بالا و پایین، یکدستی و هماهنگی نمادها) رعایت فاصله خطوط، عناوین، سرصفحه، فرمولها، شکلها و جدولها، تنظیم صفحات فرد، مستقل و ... می‌باشد.

تبصره    مبنای حروفچینی فونت 12 و فاصلة خطوط mm 7 است.

مادة 2   تنظیم فهرست مندرجات، اعلام، واژه‌نامة فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی و نمایه (Index) بر عهدة مؤسسه خواهد بود.

مادة 3   تاریخ تحویل متن حروفچینی شده (پرینت اول) حداکثر تا تاریخ                 خواهد بود.

مادة 4   پرینت دوم 10 روز و پرینت نهایی 5 روز پس از دریافت، تحویل داده خواهد شد.

تبصره    به ازای هر روز تأخیر در تحویل هر یک از پرینتها، 5% از حق‌الزحمة حروفچینی کاسته شده و در صورت تأخیر بیش از 10 روز دفتر به طور یکجانبه حق فسخ قرارداد را خواهد داشت و حروفچین ملزم به تحویل کامل متن خبر و دیسکت حروفچینی شده خواهد بود. (در صورت اتمام پرینت اول 25% از کل هزینه پرداخت می‌شود).

مادة 5   حق‌الزحمة حروفچینی پس از بررسی و تأیید کارشناس مسؤول بخش فرهنگی دفتر نشر و کسر مالیاتهای قانونی از آن قابل پرداخت است.

تبصرة 1  برآوردن نظر کارشناس مسؤول بر عهدة حروفچین است و در موارد بروز اختلاف، نظر بخش فرهنگی نافذ خواهد بود.

تبصرة 2  دفتر با توجه به مفاد قرارداد پس از اتمام پرینت اول و تأیید کارشناس مسؤول می‌تواند نسبت به پرداخت 40% از کل هزینه اقدام کند.

مادة 6   حق‌الزحمه حروفچینی با توجه به       صفحه متن خبر از قرار صفحه‌ای       ریال می‌باشد. بدیهی است پرداخت قطعی براساس تعداد نهایی صفحات پرینت نهایی خواهد بود.

تبصرة 1  در صورت بروز خطا از طرف حروفچین هزینة اصلاح به عهدة او و در صورت خطا از طرف دفتر نشر هزینة آن برعهده کارفرما خواهد بود. (خطای بیش از 25% در پرینت اول و هر میزان خطا در پرینتهای بعدی از طرف حروفچین غیرمعمول تلقی می‌شود و جبران خسارت زمانی و مالی آن نیز به عهدة پیمانکار خواهد بود).

تبصرة 2  در صورت نیاز به اصلاح صفحات و پرینت مجدد، حق‌الزحمة آن از قرار صفحه‌ای      ریال خواهد بود.

تبصرة 3 در صورت نیاز به صفحه‌آرایی مجدد، حق‌الزحمة آن از قرار صفحه‌ای        ریال خواهد بود.

مادة 7   پس از اتمام کار، حروفچین ملزم به تحویل متن و دیسکت نهایی است.

مادة 8   پس از چاپ کتاب نسخه‌ای از آن به عنوان هدیه به حروفچین تقدیم می‌شود.

مادة 9   پیگیری موارد مطروح در این قرارداد و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهدة بخش فرهنگی دفتر خواهد بود و در صورت بروز هر گونه اختلافی در تفسیر یا اجرای تعهدات از هر یک از دو سو، نظر معاون پژوهشی دانشگاه نافذ می‌باشد.

این قرارداد در نه ماده و هفت تبصره در سه نسخة هم ارزش تنظیم، امضا و مبادله شده است و طرفین از این نظر که کارها را در جهت تأمین رضای حضرت پروردگار و اعتلای فرهنگ اسلامی ـ ایرانی است، خدا را بر کار خود شاهد و ناظر گرفته، امید آن دارند که توشه‌ای بر آخرت خویش پیش فرستند ـ ان‌شاءالله ـ.

 

ملاحظات:

 

 

حروفچین:                                  معاون پژوهشی دانشگاه

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی