راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

نمونه قرارداد اشتراک خدمات اینترنت

 تحقیق رایگان

نمونه قرارداد اشتراک خدمات اینترنت

 نمونه قرارداد اشتراک خدمات اینترنت بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش مربوط به قرارداد اشتراک خدمات اینترنت را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

 

 

http://up.asemankafinet.ir/view/2553241/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

 

بسمه تعالی

 

فرم قرارداد اشتراک خدمات اینترنت

 

مشخصات متقاضی حقیقی:

نام:                                              

نام و نام خانوادگی:             

نام پدر:   شماره شناسنامه:     صادره از:            محل تولد:

تاریخ تولد:                       مدرک و رشته تحصیلی:      

آدرس :                           کدپستی:

تلفن:                  فکس:    

آدرس پست الکترونیک موجود:                                  

 

 

مشخصات متقاضی حقوقی:

نام سازمان/شرکت:                         نام مدیرعامل:                    زمینه فعالیت:       

شماره ثبت:                       تاریخ ثبت:          

آدرس پستی:                                

کدپستی:               تلفن:         فاکس:

آدرس پست الکترونیک موجود:

                       

نام نماینده تام الاختیار:         نام پدر:      شماره شناسنامه:

صادره از:                           محل تولد:         تاریخ تولد:

 

 

 

نوع خدمات درخواستی:

                        مبلغ :                                   ریال

شناسه User Name مورد نظر:

به ترتیب اولویت                

1)         2)         3)

 

رمز عبور موقت( Password ) حداقل 6 کاراکتر:

 

           

نحوه آشنایی با شرکت مهندسی:         

کاربران   نام معرف:           

مطبوعاتنام مجله یا روزنامه:

سایر       نام ببرید: 

 

اینجانب .........................................با اعلام صحت اطلاعات مندرج فوق و قبول کلیه شرایط و تعهدات جهت عضویت ذکر شده در این برگ قرارداد ، تقاضای اشتراک در شبکه تباشیر جهت برقراری ارتباط با اینترنت را دارم.

 

امضای متقاضی یا مهر و امضای شرکت یا سازمان:                                                                               تاریخ:...........................

 

لطفا ، به مندرجات پشت برگه توجه شود.

 

تعهدات مشترک

1- مشترک موظف به اجرای قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران بهنگام استفاده از شبکه اطلاع رسانی و رعایت کامل شعانر و شئونات اسلامی است (مسئولیت پی آمدهای ناشی از هرگونه استفاده غیرمجاز از امکانات شبکه ، خدمات ارائه شده و از جمله مفاد مندرج و محتوای پرونده ها و نامه های الکترونیکی بر عهده مشترک است)

در مورد اشخاص حقوقی این مسئولیت بر عهده مدیران مربوطه است.

2- مشترک موظف به حفظ رمز و شناسه خود است و از واگذاری آن به دیگران باید اکیدا خودداری نماید و شرکت مهندسی تباشیر در صورت استفاده دیگران از رمز و شناسه مشترک ، حق قطع خدمات را خواهد داشت که در اینصورت اعتبار باقیمانده جهت خدمات استفاده نشده به مشترک مسترد نخواهد شد.در هر حال شرکت در قبال استفاده دیگران از اعتبار مشترک هیچگونه مسئولیتی ندارد.

3- در صورتیکه مشترک کلمه رمز خود  را  فراموش کرده باشد ، فقط با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی معتبر می تواند کلمه رمز خود را مشخص نماید.

4- تغییر شناسه کاربری به هیچ عنوان امکان پذیر نیست .(برای شرکتها و موسساتی که نام شرکت خود را تغییر داده اند با ارائه آخرین کپی روزنامه رسمی مبنی بر تغییر نام آن شرکت ، تغییر شناسه کاربری میسر می گردد).

5- مشترک نمی تواند حقوق و تعهدات شناسه و رمز عبور خود را در این قرارداد بدون موافقت کتبی شرکت مهندسی تباشیر به غیر واگذار نماید.

6- در صورت مصرف تمام اعتبار ، شرکت تا تامین اعتبار از سوی مشترک ، تعهدی در قبال ادامه خدمات خود نخواهد داشت و در صورتیکه به هر علت مشترک از خدماتی بیش از مقدار پرداخت خود به شرکت بهره مند شود ، موظف به پرداخت و تسویه حساب کامل خواهد بود.

7- هرگونه تغییر در وضعیت آدرس و شماره تلفن مشترک باید در اسرع وقت به صورت کتبی به شرکت مهندسی تباشیر اعلام شود.

8- تامین تجهیزات رایانه ای و نرم افزار های مورد نیاز و خط تلفن برای اتصال به سیستم اطلاع رسانی کلا بر عهده مشترک است .

9- مشترک اقدامات لازم جهت جلوگیری از اختلال در شبکه را انجام خواهد داد.

10- مشترک متعهد است به هیچ وجه از خدمات شبکه تباشیر جهت ارتباط تلفنی استفاده ننماید.

            تعهدات شرکت مهندسی تباشیر

1-         ارائه خدمات در وضعیت عادی به صورت 24 ساعته و هفت روز در هفته است .در صورت اختلال در خطوط مخابراتی و یا سایر مشکلات پیش بینی نشده از جمله جنگ ، اعتصاب ، زلزله ، سیل ، تاثیرات جوی بر روی ماهواره ، قطع عمومی برق منطقه به مدت طولانی و یا اشکالاتی که رفع آنها خارج از توان شرکت باشد،مسئولیتی متوجه شرکت مهندسی تباشیرنیست.

(بدیهی است که به محض برگشت به وضعیت عادی ، ارائه خدمات به مشترک مجددا از سر گرفته خواهد شد)

2-         هرگونه ممنوعیت قانونی استفاده از سرویس اینترنت و فیلترینگ ، تغییر تعرفه های بین المللی ، ایجاد اختلال و یا عدم ارائه خدمات از طرف تامین کننده (Provider ) و یا مشکلات مخابراتی که رفع آنها خارج از امکانات شرکت باشد ، مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد کرد.

سایرموارد:

1-         در صورتیکه مشترک مفاد مندرج در این قرارداد را رعایت ننماید ، شرکت مجاز است در هر زمان قرارداد را فسخ و خسارت و مطالبات و حقوق مربوطه خود را برابر قوانین استیفاء نماید.

2-         با امضای این قرارداد هرگونه تصور،قرار،مکاتبه و برداشت شفاهی و یا کتبی قبلی در خصوص مندرجات ذکر شده در این قرارداد میان طرفین ملغی گردیده و در تمامی موارد مفاد مندرج در این قرارداد نافذخواهد بود.

3-         در صورت انصراف یا عدم استفاده مستمر از خدمات موضوع قرارداد به مدت یک سال ، اشتراک مربوطه لغو و وجوه پرداختی آن به شرکت مسترد نخواهد شد.

4-         شرکت مهندسی تباشیر با اعلام قبلی می تواند نرخ خدمات خود را در قبال قراردادهای منعقده شده تغییر دهد.چنانچه قیمتهای جدید مورد قبول مشترک نباشد ،وی می تواند اشتراک خود را فسخ نموده و بر اساس مدت اشتراک و / یا ساعات استفاده از سرویسهای قید شده در قرارداد ، تسوِیه حساب نماید.

 

اینجانب ..............................................................................با اعلام اطلاع کامل از مفاد مندرج در قرارداد اشتراک خدمات شبکه اطلاع رسانی تباشیر و تعهد به انجام و قبول کلیه مفاد مندرج در دو روی این برگ قرارداد ، به عنوان مشترک تقاضای اشتراک در شبکه تباشیر جهت برقراری ارتباط با اینترنت رابا نام کاربری..............................دارم.

امضای مشترک (مهر و امضای مجاز شرکت یا سازمان حقوقی):                                                                     تاریخ:............................................

 

آدرس: شرکت مهندسی ..........................................................

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی