راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

4- طرح جابربن حیان ششم ابتدایی باموضوع: یک آجر چقدر محکم است؟

 مقاله

4- طرح جابربن حیان ششم ابتدایی باموضوع: یک آجر چقدر محکم است؟

معرفی :

 بهترین طرح جابربن حیان ابتدایی یک آجر چقدر محکم است؟ ( مخصوص پایه ششم ابتدایی )

قیمت فقط دو هزار تومان :(بصورت ورد و قابل ویرایش )

این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب  دو هزار تومان در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابربن حیان یک آجر چقدر محکم است؟ می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

عنوان : یک آجر چقدر محکم است؟

مسئله :

تعریف

تحقیق زمینه ای

نتیجه گیری

سپاسگزاری  :

منابع

قسمتی ازین مجموعه

تاریخچه پیدایش آجر در آثار ایران

پیشینه و ساخت آجر به سالهای باستان می‌رسد و به موجب مدارک موجود پیدایش و مصرف آجر پیش از تاریخ و هزاران سال قبل از آن بوده است. در ادوار باستان در کنارهٔ رودهای دجله و فرات و پس از طغیان آنها مقدار زیادی گل و لای بر سطح زمین رسوب می‌کرد. این رسوبات که دارای چسبندگی خاص بودند و پس از اینکه در اثر تابش خورشید آب گل و لای آنها تبخیر می‌شد ترک‌هایی به وجود می‌آمد که لای خشک به صورت مکعب‌های نامنظم درمی‌آمد به صورت ملات جهت دیوارهای گل چینه‌ای در آن روزگار مصرف می‌شد. قابل توجه می‌باشد که اجاق‌های چادرنشین‌هایی که در کنار رودها به کار گله داری مشغول بوده‌اند در اثر نفوذ آتش سخت شده که در واقع این پدیده سبب پیدایش نحوه پخت و در نتیجه آجر گردیده است. در سال‌های بعد هم‌زمان در ساخت برج بابل خشت زدن و پختن آجر به وسیلهٔ بابلی‌ها ابداع شد و به همین دلیل نام آجر که یک واژهٔ بابلی است در اغلب زبان‌ها به همین نام مشهور شده است. پس از این مرحله به وسیلهٔ کلدانی‌ها پخت آجر به تکامل رسید و با پیدایش آجر تحولی در ساختمان بناها که تا آن روزگار خشتی و گلی بودند به وجود آمد. در نتیجه این امر سبب آغاز بناهای مستحکم و آجری گردید. آجرهای اولیه بدون قالب و نظیر بالش ساخته می‌شده است.در ادامه ی موضوع ، مطالب زیر( بصورت تیتر) ذکر شده اند.

هنر آجرکاری دوره سلجوقی-هنر آجرکاری دوره ایلخانی-هنر آجرکاری دوره تیموری-هنر آجرکاری دوره صفویه-هنر آجرکاری دورهٔ افشاریه و زندیه و....


برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف قسمتی از این طرح جابر یک آجر چقدر محکم است؟ (فقط قسمت متن مطلب ) را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل های ورد و قابل ویرایش این طرح جابر یک آجر چقدر محکم است؟ به اضافه عکس ها و صفحات موردنیاز طرح جابر را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000  تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل های ورد و قابل ویرایش به اضافه عکس ها و صفحات مورد نیاز این طرح جابر را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی