راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

24- طرح جابربن حیان اول ابتدایی باموضوع: درون میوه

 مقاله

24- طرح جابربن حیان اول ابتدایی باموضوع: درون میوه

معرفی :

 بهترین طرح جابربن حیان ابتدایی  درون میوه ( مخصوص پایه اول، دوم و سوم ابتدایی )قیمت فقط دو هزار تومان :(بصورت ورد و قابل ویرایش )

این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب  دو هزار تومان در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابربن حیان  درون میوه می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

عنوان :  درون میوه

مسئله :

تعریف

تحقیق زمینه ای

نتیجه گیری

سپاسگزاری  :

منابع

قسمتی ازین مجموعه

سبزی ها و میوه ها تنها منابعی هستند که دارای آهن،املاح معدنی و ویتامین ها هستند و این مواد برای دستگاه بدن ما علیه اختلالات بی غذایی لازم هستند و از همین منبع است که آهن و املاح معدنی آن قابل گوارش و جذب در بدن است:

▪ کیوی: کوچک اما مقوی

این میوه منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، ویتامین E و فیبر است.حجم ویتامین C این میوه دوبرابر حجم ویتامین C پرتقال است. مقدار پتاسیم آن از نظر وزنی تا حدی کمتر از موز است. همچنین دارای ویتامین A،E،کلسیم،آهن و اسید فولیک می باشد. یک عدد کیوی متوسط ۴۶ کالری انرژی دارد.

کیوی دارای مقادیر زیادی آنزیم حل کننده پتاسیم به نام پاپایین است که از نظر تجاری برای نرم کردن گوشت مفید است اما احتمال دارد برای برخی افراد آلرژی زا باشد. بویژه افرادی که به آناناس حساسیت دارند مستعد حساسیت به این میوه نیز هستند. این آنزیم با پختن میوه به سرعت از بین می رود.

به این ترتیب استفاده از کیوی خام دردسرهای حاوی شیر یا هر فراورده لبنی دیگر نامناسب است زیرا این آنزیم در عرض چند دقیقه در حالی که بوی بسیار بدی تولید می کند شروع به حل کردن پروتئین شیر می کند.

متاسفانه آنزیم های کیوی در معده به وسیله اسید معده از بین می رود. اما اسید معده بعد از خوردن غذاهای گوشتی و لبنی زیاد، مقداری خنثی می شود و آنزیم های کیوی می توانند مدت کوتاهی فعالیت کنند و این زمان کافی است تا مواد پروتئینی در اثر این آنزیم ها به قطعات کوچکتری تجزیه شوند و این امر عمل هضم غذاهای سنگین را در معده و روده آسانتر می کند.

کیوی مانند قرص آسپرین موجب رقیق شدن خون شده و از ایجاد پلاک در خون جلوگیری می کند. این میوه به دلیل خاصیت کاهندگی که بر سطح تری گلیسیرید دارد ، از غلظت خون می کاهد و از تنگ شدن عروق و بروز انواع سکته ها جلوگیری می کند.کیوی سیستم حفاظتی بدن را تقویت می کند و از بروز سرطان جلوگیری می کند.

سیگاری ها به ویتامین C بیشتری نیاز دارند زیرا مواد سمی مخصوصا رادیکال های آزاد موجود در دود سیگار ویتامینها را از بین می برد. بنابراین سیگاری ها باید حدود ۴۰ درصد بیشتر ویتامین C مصرف کنند.

کیوی۳ گرم فیبـر دارد که کلستـرول را کاهش داده از سرطان جلوگیـری می کند و به کنترل انسولین کمک می کند.حاوی مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان محلول در چربی است( ویتامینAوE ) که برای مبارزه با رادیکال های آزاد مفید می باشد.حاوی فیتوناتریفت هایی از جمله کاروتنوئید و فلاوونوئید است که تحقیقات نشان داده که DNA را از آسیب های مربوط به اکسیژن محافظت می کند.حدود ۱۰درصد از پتاسیم پیشنهادی روزانه را داراست ( حدود ۳۰۰ میلی گرم ) .کیوی همچنین حاوی مقادیر زیادی فولات است که بدن را در مقابل بیماری های قلبی، سرطان و غیره محافظت می کند و برای شکل گیری هموگلوبین حامل

همچنین در ادامه، مطالب زیر توضیح داده میشود:

سیب- خواص درمانگری- توت فرنگی- خواص درمانگری کیوی- مواد معدنی و...



برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف قسمتی از این طرح جابر درون میوه (فقط قسمت متن مطلب ) را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل های ورد و قابل ویرایش این طرح جابر  درون میوه به اضافه عکس ها و صفحات موردنیاز طرح جابر را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000  تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل های ورد و قابل ویرایش به اضافه عکس ها و صفحات مورد نیاز این طرح جابر را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی