راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

475 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

 اقدام پژوهی

475 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟ -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و هشت صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مساله

توصیف وضعیت موجود:

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )

تجزیه وتحلیل داده ها

نظرات همکاران:

نظرات دانش آموزان :

یافته های علمی

اجرای راه حل جدید :

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 )

نتیجه گیری :

کلام آخر :

منابع قابل استفاده :

 

 چکیده

انسان موجودی اجتماعی است و بر همین مبنا یکی از جنبه های روانی انسان جنبه اجتماعی است که از طریق ادراکات زبان، اندیشه ها مو جبات ارتباط افراد با همد یگرفراهم می آید منظور از رشد اجتماعی رشد و توسعه آداب معاشرت است بطوریکه فرد بتواند با جامعه اش هماهنگ و سازگار باشد .به عبارت دیگر اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آنها ارزشها، اعتقادات، معیارهای رفتاری را که فرهنگشان ازآنها انتظار دارد می آموزند. رشد اجتماعی از خانواده آغاز می گردد و در مدرسه بعنوان یک اجتماع بزرگتر توسعه می یابد. امروزه برای علمای تربیت روشن است که مدرسه یک وظیفه اجتماعی داردکه اهمیت آن کمتر از آموزش و پرورش فردی نیست و به نظر آنان مدرسه همچون خانواده، یک واحد اجتماعی است و در ساخت شخصیت اجتماعی فرد بسیار موثر است. زیرا، بوسیله ی آن فرد راه و رسم زندگی و طرز معاشرت با دیگران را یاد می گیرد و نیز مدرسه است که کیفیت همکاری یا رقابت یابا دیگران را یاد می دهد. مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گوناگون اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیت های آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمن ها، گردشهای علمی وبه تربیت اجتماعی افراد کمک کرد. اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آن ارزشها، اعتقادات و معیارهای رفتاری را که فرهنگشان از آنها انتظار دارد می آموزند.مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گونان اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیتهای آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمنها،گردشهای علمی و به تربیت اجتماعی افراد کمک کرد.

علاوه بر تأثیر برنامه های آموزش رسمی و مدون بر میزان اجتماع پذیری دانش آموزان، نباید از واقعیتی همچون رد و بدل شدن اطلاعات در محیط های آموزشی در جریان تعاملات میان دانش آموزان و تأثیر آن بر جنبه های گوناگون شخصیتی آنان غافل شد.

با توجه به آنچه گفته شد در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم آداب معاشرت و جامعه پذیری مثبت را در دانش آموزانم در کلاس بوجود آورده و پرورش دهم.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی