راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

460- اقدام پژوهی معاون اجرایی : چگونه توانستم افت تحصیلی و ضعف درسی یکی از دانش آموزان کلاس هشتم را کاهش دهم .

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی معاونان اجرایی مدارس لیست دو

460- اقدام پژوهی معاون اجرایی : چگونه توانستم افت تحصیلی و ضعف درسی یکی از دانش آموزان کلاس هشتم را کاهش دهم .

نمونه کامل اقدام پژوهی قابل استفاده برای معاون اجرایی مدرسه

معرفی :

اقدام پژوهی معاون اجرایی مدرسه با موضوع: چگونه توانستم افت تحصیلی و ضعف درسی یکی از دانش آموزان کلاس هشتم را کاهش دهم .- قابل استفاده برای  راهنمایی و دبیرستان - متوسطه اول - فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن - تعداد صفحات بیست صفحه - قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را  در زیر ببینید:

فهرست مطالب

چکیده

واژگان کلیدی :

دانش آموز - افت تحصیلی - راهکار های آموزشی

مقدمه

بیان مسئله

جمع آوری اطلاعات(شواهد 1 )

مشاهده

مصاحبه با معلمان :

مصاحبه با دانش آموز

ادبیات تحقیق :

منظور از افت تحصیلی چیست؟

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی:

عوامل موثر بر افت تحصیلی:

برنامه های کوتاه و دراز مدت جهت جلوگیری از افت کاهش افت‌ تحصیلی

دلایل افت تحصیلی از نظر روانشناسان و اندیشمندان

شیوه های مقابله با افت تحصیلی

جمع بندی اطلاعات

موانع و محدودیت ها

اجرای راه حل دوم

علل افت تحصیلی محمد

نظرات و پیشنهادات

گردآوری اطلاعات و شواهد 2

منابع

 

چکیده

  افت تحصیلی از مباحث مورد توجهی میباشد که در سنوات اخیر ذهن دلسوزان نظام تعلیم و تربیت را به خود مشغول نموده و جهت جلوگیری از این پدیده راهکارهای متفاوتی ارائه شده است . راهکارهای عملیاتی و کاربردی که بعضا مثمر ثمر بوده و نتایج مثبتی نیز در بر داشته است . در این مقاله نیز سعی گردیده که با تجمیع آن دسته از راهکارهای آموزشی که زمینه کم رنگ شدن این پدیده مخرب را بدنبال می آورند ،  به بحث و بررسی پرداخته  و پیشنهاداتی در این باب که فراخور دانش آموزان،   باشد ،  ارائه شود .

اینجانب به عنوان معاون اجرایی مدرسه در سال تحصیلی 1397-1396 با دانش آموزی به نام محمد مواجه شدم که دارای افت تحصیلی و ضعف درسی در کلاس بود . و تصمیم گرفتم تا با بررسی این مشکل ضعف تحصیلی او را برطرف سازم .

واژگان کلیدی :

دانش آموز - افت تحصیلی - راهکار های آموزشی

 مقدمه

 افت تحصیلی یکی از مشکلات نظامهای آموزشی است،وهر سال مقادیر معتنابهی از امکانات مالی ونیرو های انسانی،آموزشی وپرورشی به این معضل اختصاص داده می یابد از آنجا که افت تحصیلی با نظام آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و خانوادگی جامعه  ارتباط تنگاتنگی دارد ، بررسی آن مستلزم دقت نظر و ارزیابی دقیق عوامل عدیده ای است.

بسیاری از افراد افت تحصیلی را به معنای ناتوانی دانش آموز در یادگیری مواد درسی می دانند . بدون شک این تصوری نادرست است ناتوانی کودک در فراگیری دروس ممکن است از تواناییهای ذهنی محدود و ضعیف ناشی شود در حالی که افت تحصیلی به معنای نزول از یک سطح بالاتر به سطحی پایین تر در تحصیل و آموزش است .

به منظور تمایز این قبیل ناتوانی ها و افت تحصیلی، ارائه تعریفی از افت تحصیلی لازم وضروری است افت تحصیلی به "کاهش عملکرد تحصیلی دانش آموز از سطحی رضایت بخش به سطحی نامطلوب گفته می شود" . توجه به تعریف فوق نشان می دهد که مقایسه وسنجش سطح عملکرد تحصیلی قبلی وفعلی دانش آموز  بهترین شاخص از افت  افت تحصیلی است فرض کنید که دانش آموزی در مدرسه دروس خود را به خوبی فرا میگیرد و حتی در بعضی درسها بسیار موفق و ممتاز است اما پس از مدتی سطح نمرات او نزول می کند در اینجا برای معلم و اولیا این سوال پیش می آید که علت این افت تحصیلی چیست و چه علت یا عللی موجب شده تا عملکرد تحصیلی دانش آموز تنزل یابد؟

 

برای اطمینان شما

عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی معاون اجرایی  فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی معاون اجریی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی معاون اجرایی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید زیر دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های  قابل استفاده برای معاون اجرایی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی های معاون اجرایی

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی