راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

65 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه های نوین تدریس ساعت درس جغرافیا را جذاب نمایم

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی دبیر جغرافی لیست دو

65 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه های نوین تدریس ساعت درس جغرافیا را جذاب نمایم
65 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه های نوین تدریس ساعت درس جغرافیا را جذاب نمایم

اقدام پژوهی پژوهی کامل دبیر جغرافی دبیرستان

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه های نوین تدریس ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم ؟ .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و شش صفحه -  قیمت فقط  سه هزار تومان

 

چکیده

یکی از مهم ترین واساسی ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و معلم های واقعی نقش بسته است ،آن است  که چگونه می توان مفاهیم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربه وحوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش  رو پیشنهاد می کنند. ازجمله ،موضوعاتی که مطرح می شود  مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست.  این گونه معلمان از برنامه ها ووسایل کمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می کنندو اغلب خود  مبادرت به ساختن ابزارها ووسایل کمک آموزشی می نمایند.چنین معلمانی قادرند از کمترین امکانات بیشترین  بهره برداری ها را بنمایند.  با توجه به مطالب ذکر شده بنده نیز برای علاقه مند نمودن دانش آموزان سال دوم وسوم دبیرستان به درس جغرافیا 1و2 سعی نموده ام که از روش سخنرانی ومتکلم وحده بودن در کلاس خارج شده واز وسایل کمک آموزشی  وتدوین نرم افزار جغرافیا به صورت powerpoint  و فیلم آموزشی و انواع روش های مشارکتی استفاده نموده وکلاس فعال وبا نشاط داشته باشم تا دانش آموزان با میل ورغبت بیشتری در کلاس  درس حاضر شوند.  

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مساله وتوصیف وضعیت موجود:

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )

تجزیه وتحلیل داده ها

نظرات همکاران:

نظرات دانش آموزان :

اجرای راه حل جدید :

روش تدریس :

ارزشیابی

اولین ازرشیابی کلاس:

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 )

ارزیابی تاثیر اقدام جدید و اعتبار بخشی :

نتیجه گیری :

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس جغرافیا:

کلام آخر :

منابع قابل استفاده

برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های دبیر جغرافی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های دبیر جغرافی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی