راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

441- اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی :استفاده از طرح های ابتکاری در اختلال یادگیری ریاضی سوم

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی لیست سه

441- اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی :استفاده از طرح های ابتکاری در اختلال یادگیری ریاضی سوم

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی :

معرفی :

 اقدام پژوهی  چگونه توانستم با استفاده از طرحهای ابتکاری در درس ریاضی سوم ابتدایی اختلال یاد گیری را در دانش آموزم برطرف کنم ؟  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  سی و دو صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، مقدمه و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

مقدمه

آموزش درست ریاضی را چه از نظر ایجاد تفکر ریاضی به منزله «تحول فرهنگی» و چه به لحاظ تفکر منطقی به منزله «تحول سیاسی و عدم وابستگی» و چه به لحاظ بهره‌وری مناسب به منزله «تحول اقتصادی» که نتایج آن در واقع تبدیل نیروی انسانی به سرمایه‌های انسانی «بهره‌‌وری بهینه» خود نیازمند دو عامل مهم آموزش و انگیزش در راستای اهداف بهینه اجتماعی می‌باشد البته آموزش به حد کافی به جامعه در زمنیه‌های مختلف داده شده اما چون ایجاد انگیزه وجود نداشته آموزش نتوانسته کاربرد داشته باشد.برای ایجاد انگیزش در زمینه ریاضیات نیاز به رقابت و رقابت‌پذیر دانش‌آموزان می‌باشد که این رقابت شکل ناسالم به خود گرفته و آموزش از مسیر درست خود منحرف شده در این راستا برای رسیدن به اهداف صحیح می‌توان ابتدا فرهنگ‌سازی مناسب نمود تا جلوی اتلاف سرمایه‌های خانوادگی را گرفت و با دادن اطلاعات درست به دانش‌آموزان و خانواده‌ها و یک اطلاع‌رسانی درست و متحول شدن نظام آموزشی نه در حد یک حرف بلکه تحولی مبنایی و پایه‌ای به راهکارهای درست‌تر و معقول‌تری دست یابیم.  اما سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا عده­ی کمی از دانش‌آموزان به درس ریاضی علاقه­مند می باشند؟ چرا نتایج ارزش­یابی درس ریاضی اغلب فراگیران رضایت بخش نمی باشد؟ چرا بعضی از دانش‌آموزان در زنگ ریاضی دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند؟ چرا بعضی از آموزگاران در تدریس این درس موفقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟ بی­شک، مهم ترین عاملی که در موفقیت یا ناکامی برخی از معلمان در تدریس ریاضی ، نقش بسزایی دارد، مربوط به روش آنان در علاقه مند کردن دانش‌آموزان به درس یاد شده و چگونگی ایجاد انگیزه و ارائه مطالب درسی به آنان می‌باشد. بر این اساس، عنوان اقدام پژوهی حاضر این است: « چگونه توانستم اختلال یاد گیری ریاضی را در دانش آموزم شهاب خزایی در پایه سوم برطرف نمایم؟» و هدف اصلی آن، ایجاد انگیزه و افزایش علاقه در دانش‌آموز  یاد شده نسبت به درس ریاضی و انجام فعالیت های عملکردی آن و پیشرفت فراگیران در آزمون های مداد-کاغذی درس مورد نظر می باشد. از سوی دیگر، این تحقیق در پی آن بود تا علاوه بر افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس ریاضی، میزان مهارت آنان را نیز در انجام آزمون‌های عملکردی و فعالیت‌های خارج از مدرسه، ارتقا بخشم.

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسأله

توصیف وضع موجود

گرد آوری ( شواهد 1)

الف. شاخص‌های کیفی وضع موجود

ب. شاخص‌های کمّی وضع موجود

خلاصه یافته های اولیه :

گردآوری داده‌ها

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها

الف. مصاحبه  به منظور کسب اطلاعات مفید­تر،

ب. مشاهده

ج. پرسش نامه­

د. مطالعه

یافته های علمی :

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :

اهداف آموزش ریاضی

علل مشکلات ریاضی

علایم اختلال ریاضی

تمرینات مختلف جهت تقویت مهارتهای ریاضی

تمرینات حرکتی در منزل و یا مراکز مشکلات ویژه یادگیری:

راهکارهای آموزشی

ادبیات موضوع

الف: پیشینه نظری

ب. پیشینه ی عملی:

اهداف تحقیق

راه حل‌های پیشنهادی

1.   پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداری

3.   ایجاد شادی و نشاط در زنگ ریاضی

۴. استفاده از طرح­های ابتکاری جهت پرورش خلاقیت دانش­آموزان در دروس ریاضی

چگونگی اجرای راه های جدید :

گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ) :

نتایج :

نتیجه گیری :

اعتبار بخشی به راه حل‌ها

ب. شاخص‌های کمّی وضع مطلوب

نتایج حاصل از انجام پژوهش حاضر

منابع مآخذ

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتداییرا فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی  سوم ابتدایی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی  آموزگارسوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های آموزگار سوم ابتدایی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی آموزگار سوم

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی