راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

422-اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری یکی از دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی مشترک و قابل استفاده برای همه لیست دو

422-اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری یکی از دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی مدیریت و معاونت ، آموزگاران ، دبیران و مشاوران

معرفی :

 اقدام پژوهی :  چگونه توانستم پرخاشگری یکی از دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟ ، تمامی مقاطع. فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات  سی  صفحه -  قیمت فقط دو هزار تومان


ابتدا می توانید چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف را فقط مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد آن را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

چکیده

پرخاشگری‌ وسیله‌ ای رفتاری‌ است‌ که‌ فرد به‌ وسیله‌ آن‌ خواستار به‌ دست ‌آوردن‌ هدفی‌ دیگر است‌ و ابداً قصد حمله‌ به‌ دیگران‌ یا اذیت‌ کردن‌ آنها را ندارد. البته‌ در این‌ میان‌ ممکن‌ است‌ لطمه‌ ای‌ نیز به‌ کسی‌ وارد شود. مثلاً کودکی‌ بزهکار کیف‌خانمی‌ را می ‌رباید تا به‌ این‌ وسیله‌ مورد تشویق‌ و تأیید گروه‌ همسالان‌ قرار گیرد ممکن‌ است‌ پرخاشگری‌ جنبه‌ انتقام‌ گیری‌ نیز داشته‌ باشد. یعنی‌ کودکی‌ که‌ مورد اذیت‌ و آزار قرار گرفته‌ و نتوانسته‌ خشم‌ خود را ابراز کند، اکنون‌ با پرخاشگری‌ به‌ کاهش‌ اضطراب‌ خود می ‌پردازد. در این‌ جا پرخاشگری‌ وسیله‌ ای‌ است‌ که‌ کودک‌ با توسل‌ به‌ آن‌ می ‌خواهد به‌ هدف‌ خود یعنی‌ کاهش‌ اضطراب‌ دست‌ یابد.

آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.

اینجانب .... با 27 سال سابقه در اقدام پژوهی  فوق تلاش نموده ام تا   با ایجاد رابطه عاطفی پرخاشگری دانش آموزم رابهبودبخشم؟ و  راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

توصیف وضع موجود

گرد آوری شواهد یک

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:

تفسیر:

تجزیه و تحلیل داده ها

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:

اجرای راه حل ها :

گردآوری شواهد 2:

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:

راهکار ها

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری:

اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

درباره منشاء و ریشه پرخاشگری از چند مسأله باید سخن گفت‌

راه‌های اصلاحی برای از بین بردن حالت پرخاشگری:

راه کار و نتیجه گیری (گزارش نهایی )

پیشنهادهای تخصصی به مسئولین آموزش و پرورش

منابع ومآخذ

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی  را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی  را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از370  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی